Monday 20 February 2012

Anugerah Sukan PDRM 2011


Dicalonkan OLAHRAGAWAN PDRM 2011



Alhamdulillah saya di umunkan sebagai OLAHRAGAWAN PDRM bagi tahun 2011



Hati saya sungguh tak sangka dapat menerima anugerah pada tahun ini.


kenangan tidak dapat saya lupakan....

Bersama ASP Napri Pengelola silat PDRM dan SI Samian setiusaha silat PDRM,saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka berdua kerana membantu saya sehingga saya berjaya.TERIMA KASIH tidak terhingga.

Saya bersyukur ke hadrat ILAHI dengan dengan berkat kurnianya Saya dinobatkan sebagai OLAHRAWAN PDRM 2011 .walaupun dugaan begitu banyak yang saya tempuhi akhirnya saya diberi pehargaian yang cukup besar keatas saya.Hampir 6 tahun saya bergiat dalam bidang sukan dalam PDRM.Akhirnya perhargaian yg cukup besar diberi keatas saya>Terima kasih kepada pihak yang terlibat.

No comments:

Post a Comment